20130222

You are here


Have you ever dreamed about him crawling back to you? I tell you what, anybody who's ever dumped has ever dreamed about that special someone crawling their way back to them. Aku pernah. I once said it was just a stupid, dumbest fantasy i would ever created myself. Lawak kan? Apa yang aku buat, apa yang aku cakap, tak ramai yang boleh percaya, sebab tak ramai yang berkesempatan nak kenal diri aku siapa.

Perkenalan kami sangat sekejap. He was something different. Itu apa yang aku fikir. Tapi, dengan "sekejap" itu yang membuat aku bangun dan lebih matang.

Siapa yang tak akan pandang ke belakang, bukan?

Saat ini, dia lah kata-kata semangat aku, emoticons aku, punching bag aku, malam aku, siang aku. Dia adalah seorang manusia janggal yang pertama kalinya aku jumpa secara tetiba tanpa segan silu nya aku menjadi aku. Sejak dari situ, aku tahu, aku tak perlu menjadi orang lain. Segala sedih, perit berhenti sekejap bila adanya dia. Wah, sudah seperti dewa pula. Itu yang aku takut, takut terlupakanNya kerana dia. Sefaham aku, wujudnya cinta antara manusia. Takut? Segala itu pasti, sekarang ni aku tahu yang kau ada.


You is all that i have and the air that i would have killed to breathe.

No comments: