20120920

Wonder Girls + Wondermilk

Kalau kedai ramai orang, famous, mahal, tapi servis tak berapa bagus, what's so special about that? Dulu boleh la, then lama-lama bertukar orang, rasanya dah tak best. Orang selalu sangat pergi, servis buruk, hodoh pun tak ambil kisah. No, this is not good. 

Stress awak, stress lagi saya tengok awak jaga counter tu. Nanti duit dalam cashier box tu tak cukup, jangan salahkan orang lain. Senyum sikit. Nasib baik ada cupcakes yang best, yang manis, orgasm saya jadinya! Saya tak nak cakap apa la, tapi kalau pekerja dekat situ tak reti nak cakap terima kasih, senyum, hormat yang tua mahupun kecil, tak jadi juga. You no talk in Malay? So you want me to speak in Enligsh? Kesian owner kepada Wondermilk. Your shop is designed beautifully and creatively, but sadly, i think there's something missing. I didn't feel very welcome inside your cafe.

We just went there to grab red velvet foxy smoothies and cupcakes. Drove all away from Cyber then to Damansara. Easy target!


sila-sila


stress tunggu air tak turun dari langit


awak senyum betul-betul. sorry la tak larat la, bengang sangat

I tak boleh tidur malam sampai fikir pasal service dekat Wondermilk macam ni sekali. Kenapapa kau berubah, kenapapa. Lain outlet, lain service ke? Macam tu eh? Ohooo saya tak tahu. Maklum la saya ni budak kampung Sri Gombak je. Ada orang kata, "Eh aku pergi sana okay je". Memang la, kau suka lepak situ sebab rumah kedua kau. Mungkin masa tu pekerja dia baik lagi dengan boyfriend dia, lepastu dah kena dumped, tension tak tentu pasal sampai customer dia tulis feedback dalam blog.

Peringatan : Senyum selalu sementara awak masih ada otak untuk berfikir.

No comments: