20121005

Happy Birthday in Advanzz



I love the zzzz thing at the back of every words. Like "jelezzz", "ngantokzzzZ", "boringzzz". Ia macam penguat kata bagi setiap perkataan. Cukup manja gitu (konon-konon). Well, as you know.. Well, not everybody knows this. Ahad ini bersamaan dengan 7 Oktober 2012 adalah hari jadi saya. Seorang gadis yang semakin jelita ini, Puteri Ruhzatul Kamiliah bt Yahya telah menghadiahkan saya makanan. Cheese cake dan macaroons dari Harrods terlebih awal. Semalam, dia datang kasi. Saya jatuh sakit, dua hari dah. Dapat cake dan macaroons ni, demam saya pun kebah. Seronok angat. Ada ke tak orang ingat birthday saya, why care? Just let me wash the pain away from me, then i'll be okay. Comel gambar polaroid. *peluk cium, bawa mandi sekali*



Terima kasih sayang. Tak dapat balas budi baik awak dengan membeli sebuah kek cheese yang sedap tak tertahan sangat ni. You know how to make me smile. Ey btw, macaroon pink tu why got sprinkles while lain tak ada? Eh okay. Happy Upcoming Birthday to Me.

No comments: