20110523

As The River Flows




Setiap orang ada jalan cerita dia sendiri. Tuhan dah tetapkan. Setiap orang ada hala tuju masing-masing. Cuma kadang-kadang tu kita senidiri yang bodoh, kita yang tetapkan makna tu sendiri. Padahal Tuhan maha mengetahui.

Setiap orang pernah lalui kisah lama masing-masing. Ada antara mereka reti kendalikan dengan tak reti je pasal kisah lama tu. Ada yang kecewa, ada yang tumpang gembira, ada yang tak tahu nak buat apa sebab tak nak sakitkan kedua-dua hati.

Sebab tu orang cakap, let the past be the past. Jangan kita ungkit cerita lama, sebab cerita lama tu banyak racun dan banyak busuknya.Tengok macam sekarang apa dah jadi sekarang.

I don't know what hurts you, but I can feel it too. Lagi bertambah sakit bila aku sendiri tak boleh nak buat apa. Konon pandai handle situasi. Bodoh! Ini lah jadinya, muntah daki yang kau dapat. Jangan kita cuba-cuba nak tegakkan benang yang basah because we don't know what will happen next. Aku memang bukan manusia yang bagus. Baru sekarang aku nak menyesal.

Walau apa pun, aku sayang kau yang selalu aku panggil... Kau tahu.

No comments: