20120329

First Year

Hello. "errr rasa kekok pula sebab dah lama tak blog" I just moved from "the city" to "the city 2". I'm in Cyberjaya, people. Terlebih dahulu, Asila harapkan yang pengajian Asila kali ini berjaya dan dapat selesaikan dengan semangatnya.

Saya mencuba untuk blog apa sahaja saya cuba benda baru seperti menanam jagung dan basuh baju guna tangan atau apa sahaja.... bukan memang Asila cakap Asila nak start blog balik ke? Hehehe. Tak apa. Kita tengok.


What am i doing here in Cyberjaya? Why am i here? Some said, this is the place where you can study. Jauh dari mak bapak. Versi saya, jauh dari abah and mama. Tapi nak dikatakan setiap minggu saya balik. MMU - Gombak, yes, memang dalam area Kuala Lumpur. Tapi masih nak balik. Rindu abah, rindu mama. Rindu katil dan bilik berhawa dingin. I registered myself as one of the Faculty of Creative Multimedia's student.



First semester ni ada dua kelas saja saya registered. Japanese class and Workplace Communication class. It's already week 3. Saya berjumpa dengan ramainya manusia baru, muka-muka baru. Dan ada muka yang saya sangat tak bosan jumpa, "hari-hari" pula tu jumpa. :-) Hari ni, saya balik. Yes, banyak baju nak basuh. Asila balik pun sebab nak basuh baju dan yang penting sekali, nak makan masakan mama, nak peluk mama abah kuat. Kepulangan saya memang dinanti-nantikan.

Matane!

No comments: