20110617

Khas Buat Ku

Aku pelik. Aku terfikir sorang-sorang, bila aku sorang-sorang je, mula lah terfikir macam-macam. Fikir siapa aku sebelum aku ni dinamakan Asila anak Mohyuddin. Aku macam ada sedikit kepercayaan tentang isu ni., kepercayaan bahawa sebelum kita menjadi kita yang sekarang, kita adalah manusia lain ataupun benda lain. Kuat tengok cerita omputeh ni.

Itulah jadinya. Imaginasinya kuat. Kuat tengok Barney and friends.

Kenapa Asila? Kenapa bukan Tania, Aisyah, Rohaya.

Apa sebab aku dijadikan Asila Mohyuddin? Pada mulanya, aku rasa janggal dan kekok apabila cuba menceritakan hal ini pada khalayak ramai. Memandangkan sudah bermingguan satu ceritan aku yang ada kala relevan dan tidak relevan aku publish-kan dalam blogspot ni, baik aku cerita. Tunggu jap. *pasang headphone*

Okay tak jadi nak cerita cerita yang dari dulu aku nak cerita dalam blogspot ni. Sebab lagu ni best sangat, kena habiskan nyanyian dulu. 2.40 pagi. Cun.

There are more than 10,000 people living with million kind of stories. I'm one of them.

No comments: