20110915

Decision

Ingin sekali aku berdiri dan merasai keperitan setiap manusia, mengenal sedikit erti kesungguhan oleh mereka yang berjaya dalam hidup, cinta.

Berdiri di tepi tingkap sisi ruang bilik yang sudah diubah suai oleh penghias dalaman, aku sendiri. Tak perlukan penghias dalaman terkenal Malaysia. Aku menganggap diri ini seperti diri yang di mana dahulunya selalu dimanja, dipanggil dengan panggilan yang aku sendiri suka. Masih lagi terngiang-ngiang setiap susun kata yang dikatakan oleh kau sendiri. Mama kata jangan ingatkan benda yang sakitkan kita. Mama faham aku. Tak susah untuk mama faham aku.

Sampai sekarang, aku masih gagah mendoakan yang terbaik untuk kau dan semua orang. Mendoa sesuatu supaya satu hari atau satu mungkin hari, keajaiban yang kini dinanti-nanti bakal terjadi. Atau mungkin aku patut berhenti mengharap dan terus menggemukkan diri?

Mana lagi awesome? Tak apa lah. I chose to wait, so I'll wait.

No comments: