20110628

Should Have Never Looked Back

Fuck off and die.

Itu saja yang aku mampu bila berhubung dengan diri kedua aku. Setiap bicara yang aku cuba ungkapkan, aku mesti fikir sebelum aku ucapkan. Sebab takut dengan harapan. Aku dah penat berharap untuk sesuatu yang merugikan, bodoh, besar, busuk, anjing.

Kalau nak hentikannya, pasti ada sambungannya. I don't want to be rude. I didn't ask for much. All i ever wanted is just to stay away from me. Masih panjang lagi cerita kau. Kau juga pernah kata, "pandang ke hadapan, teruskan hidup". Aku buat.

Sampai bila?

Penat aku untuk berharap kepada harapan yang kosong. Tiada logiknya, penuh dengan tipu daya seseorang manusia yang gemar ada masalah sendiri yang aku sendiri tak tahu. Lima bukan setakat lama, kosong juga. Tuih! Selama ni, apa yang cuba kau bangkitkan? Setakat angan-angan kosong yang lebih handal daripada cerita si gadis memburu seorang penternak ayam.. Just forget it boy. Anything is never a thing anymore.

Muak. Benci. Rasa menyampah dengan kata-kata yang aku pernah dengar sebelum ni. Apa yang aku pasti, tak akan ada seorang pun yang faham aku.

No comments: