20110610

Flash back


Nak cakap sekarang, takut ada yang ambil hati. Ambil hati kalau sehari je tak apa, ni sampai seminggu. Sometimes, it's not that good. But sometimes, you have to tell them because you don't want to feel guilty about it. Niat tu baik, kononnya tak nak ada apa-apa rahsia antara dua manusia yang berbeza. Susah nak sedapkan hati orang ni.


Bila dah sedapkan perasaan orang, lain pula jadinya. Aku ni selalu sangat looking for troubles. Kalau macam senang delete pakai buang je troubles tu, senang lah juga. Makin lama, aku rasa makin dekat troubles tu. Susah nak nafikan, tapi memang susah. Sangat susah. Kita niat hanya lah nak berkawan, ada pula yang rasa lain. Bila kita dah percaya dengan orang tu, dia tak akan buat macam apa yang kita pernah lalui sebelum tu dengan dia, dia buat lagi. Sekali lagi. Haih. Baik sangat ke aku ni? Ke ada nama yang lagi bagus, bodoh sangat kot aku ni? Mana lagi dengarnya macam best? Baik or bodoh?

Dah. Sudah. Kalau aku je yang perasan, kau tak perasan, tak akan nak ingatkan. Aku bukan jenis macamtu. Apa yang aku nak cakap, kau memang tak akan berubah.Please stop give me hopes.

No comments: