20100807

Dua, tiga kucing. Apa?

Semua ada dua. Aku ada tiga dalam diri aku. Sebab aku rasa tiga tu baru macam anggun, style. Yela manusia kan nak kena ada style. Baru boleh dapat ramai kawan. Betul?

Aku suka dua, aku suka tiga. Dua, tiga. Macam rasa best. Semua orang tak boleh cakap apa. Sebab aku dah aku. Nak cakap apa? Dua best, tiga lagi bestttttt! Nak sensitif sangat dengan perasaan tu hak masing-masing. Apa yang aku tahu, pandang ke hadapan.

Sepi, sunyi, suka, sedap, selesa. Semua ada dengan dua, tiga.

Kadang-kadang dua ada, kadang-kadang tiga selalu ada. Tengok juga keadaan. Dah rasa tak guna, kita campak dua tak pun tiga jauh jauh. Sambil kita campak, kita buat muka mean, kejam, macam nak bunuh. Bunuh sorang sorang.

Kalau salah satu datang balik dekat kita, amacam?

No comments: